Service/support

Teknisk service og support er afgørende for at sikre vores kunder en stabil, god og effektiv drift af de tekniske produkter.
Vores service og support afdeling består af personer med ekspertise indenfor fagområdet.
Serviceteknikerene har en omfattende uddannelse indenfor medicinsk udstyr, med særlig uddannelse på instrumenter markedsført af Abbott.

Afdelingen arbejder tæt sammen med alle vores leverandører, for at sikre, at de nyeste tekniske oplysninger og løsninger er tilgængelige for kunderne.
Derudover fungerer de i tæt samarbejde med vores salgs- og kundeservice.


HENT FØLGESEDDEL TIL REPARATION

Telefon:  97 42 22 99    Email:  ARDx.dk@abbott.com


Priser for serviceydelser fra Abbott


Vejledende priser til Alment praktiserende læger og speciallæger.


  • Kalibrering af blodtryksapparat - Kr. 150,- pr. apparat.

  • Kalibrering af andet udstyr - Kr. 850,- pr. påbegyndt time.

  • Service og rensning af mikroskop købt hos Abbott - Kr. 1.200,- pr. påbegyndt time.

  • Vurdering af praksis - Kr. 2.000,- pr. påbegyndt time.

  • Generel timepris service – Kr. 1.200 pr. time.

  • Undervisning EKG og Spirometri: 1.200,- pr. time.

    Alle priser er ekskl. moms og transport (km godtgørelse efter statens takster).


  • plus

    Support på EKG og Spirometri


    For at kunne tilbyde den bedst mulige service og rådgivning, både i forhold til køb af nyt udstyr og ikke mindst installation, support og vedligehold af udstyr efter indkøb, har Abbott valgt at indgå samarbejde med DINadmin.

    Hos Abbott vil du som hidtil stadig få den bedste rådgivning, når dine behov indenfor disse typer apparater skal opfyldes, men grundet DINadmin‘s flerårige erfaring og høje serviceniveau indenfor installationer, support og vedligehold af EKG og Spirometri, har vi valgt at indgå samarbejde og overdrage dette til dem.

    Kontakt DinAdmin.dk
    Tlf:. +45 2679 0057
    E-mail: kontakt@dinadmin.dk

    Læs mere om support fra DinAdmin hér

    Dokumenter:
    Hent Supportaftale (296 kB)


    Fjernsupport


    Du kan få fjernsupport til din pc, hvis du har problemer i relation til it-produkter fra Abbott.

    Du skal være i telefonkontakt med din konsulent fra Abbott for at få fjernsupport.


    Sådan gør du:

    1. Klik ikonet "TeamViewer".

    2. Klik "Kør" begge gange, du bliver spurgt, hvad du vil med program/software.

    2. Du får opgivet ID og adgangskode, som du oplyser til konsulenten i telefonen.

    3. Konsulenten får nu adgang til din pc. Du kan følge med i alt på skærmen.

    4. Efter endt support logger du ud. Konsulenten har ikke længere adgang til din pc.

    https://get.teamviewer.com/jpnq8sk plus